Telmico

CRM i Billing dla firm telekomunikacyjnych

więcej


System Telmico

Czym jest Telmico?

Z wielką przyjemnością przedstawiamy Państwu narzędzie, które ułatwi oraz uczyni Państwa pracę jeszcze bardziej efektywną.


Telmico to innowacyjny system klasy ERP dla Operatorów Telekomunikacyjnych, wspomagający procesy pozyskiwania i obsługi klientów, taryfikację i rozliczenia usług telekomunikacyjnych oraz fakturowanie i rozrachunki z abonentami.

Telmico pozwala zwiększać efektywność procesów obsługi abonentów, a to za sprawą:

  • rozbudowanego rejestru klientów, ich usług i umów
  • elastycznego zarządzania aktywacjami oraz deaktywacjami
  • pełnego wsparcia w przygotowywaniu i akceptacji umów telekomunikacyjnych
  • konfigurowalnych procedur obsługi spraw abonentów
  • internetowego Biura Obsługi Klienta dostępnego dla każdego abonenta

Telmico umożliwia łatwe dopasowanie oferty Operatora do oczekiwań abonentów dzięki:

  • szerokim możliwościom konfiguracji cenników, upustów i uprawnień do nich
  • mechanizmom wyceny połączeń i innych zdarzeń z uwzględnieniem różnorodnych czynników cenotwórczych
  • łatwym mechanizmom generacji faktur i ich publikacji (wydruk, email, ibok)
  • zaawansowanym sposobom zarządzania sprzedażą w kanale pośrednim i bezpośrednim

Telmico znacząco wspomaga osiąganie zakładanych przychodów i kosztów poprzez:

  • automatyzację rozrachunków z abonentami
  • automatyczne naliczanie odsetek i innych not obciążeniowych
  • obsługę rozbudowanych spraw windykacyjnych (z obsługą maillingu i smsów)
  • rejestrację kosztów związanych z działalnością handlową
  • rozbudowane raportowanie bieżące i analityczne

Dzięki swojej kompleksowości oraz zastosowanym rozwiązaniom, Telmico śmiało konkuruje z dużymi systemami billingowymi. Innowacyjne oraz elastyczne podejście do obsługi różnego typu procesów biznesowych pozwala naszemu systemowi wyróżnić się spośród podobnych rozwiązań i zdecydowanie je wyprzedzić.

Aktualności

Jestem zainteresowany TELMICO

Nasi specjaliści pozostają do Państwa dyspozycji telefonicznie (+48) 514 410 062, mailowo sapico@sapico.pl, a także osobiście po wcześniejszym umówieniu spotkania.